Overslaan en naar de inhoud gaan

TAG Outdoor neemt shopping- en parkingnetwerk Hillenaar Outdoor over

Nieuwe speler wil groeien in digital out of home.
TAG
TAG Outdoor en Hillenaar reclamemast in Dordrecht
© TAG Outdoor
TAG
TAG Outdoor en Hillenaar reclamemast in Dordrecht
© TAG Outdoor

TAG Outdoor heeft het shopping- en parkingnetwerk van Hillenaar Outdoor overgenomen. Daarnaast heeft de nieuwe speler binnen digital out of home (DOOH) de exploitatierechten verworven voor Eindhoven en Rotterdam The Hague Airport en het digitale tankstationnetwerk in België.

De ruim vijfhonderd digitale abri’s staan in België op locaties van onder andere Esso, Texaco en Maes. TAG outdoor verzorgt in opdracht van DOAA België de verkoop voor de Nederlandse adverteerdersmarkt.

TAG Outdoor werkt ook samen met Hillenaar Outdoor, dat recent de focus geheel naar digitaal verlegde.

related partner content for mobile comes here

Programmatic Buying

Oprichters van TAG Outdoor zijn Deveron Gommers en Wouter Wunnink. Eerder waren ze binnen MMD Media, totdat Exterion Media het tankstationnetwerk overnam, eindverantwoordelijk voor de transitie van posters naar een volledig premium digitaal netwerk.

Gommers en Wunnink verwachten dat binnen DOOH programmatic buying en het gebruik, koppelen en optimaliseren van data nog sterker een stempel gaan drukken binnen de campagnes.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in