Overslaan en naar de inhoud gaan

Talpa Network introduceert betaald gamesplatform Playtime

Samenwerking vanuit joint-venture met Azerion.
Playtime
© Talpa Network
Playtime
© Talpa Network

Talpa Network introduceert Playtime, een streaming spelplatform met exclusieve Nederlandse content als Lingo, Dolfje Weerwolfje en Denksport, aangevuld met 'originals' en content van Studio 100, Disney, Cartoon Network en Nickelodeon. De eerste maand is het platform gratis, daarna betaal je 4,99 euro per maand. 

related partner content for mobile comes here

Op Playtime zijn meer dan driehonderd games in verschillende categorieën en moeilijkheidsgraden te spelen zonder ze te downloaden. Voor kinderen is er een veilige omgeving waarvoor ouders een profiel kunnen instellen. De afgelopen maanden zijn er betatests gedaan en nu mag Playtime naar buiten.

Playtime is een initiatief van Talpa Gaming, powered by Azerion: de vorig jaar ontstane joint venture tussen Talpa Network en Azerion. Volgens ceo Louise van Nispen van Talpa Gaming is online gamen inmiddels de snelst groeiende vorm van entertainment. 'Playtime onderscheidt zich door specifieke focus op de Nederlandse consument.'

Een tv-campagne, digital en social advertenties moeten de introductie ondersteunen. De tv-commercial van Playtime is een samenwerking tussen het Bureau van Talpa Network en regisseur Michael Middelkoop. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in