Overslaan en naar de inhoud gaan

Troetels sparen bij de Plus

Plus start vandaag met een nieuwe loyalty/spaarcampagne: Troetels. Kleine, aaibare dierenfiguurtjes waar kinderen mee kunnen spelen, maar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor de stickers is er een speciaal sticker- en verzamelalbum, waarin ook weetjes over dieren. Het album is beschikbaar vanaf week 5 en kost 1,99 euro, maar wordt bij bepaalde actieproducten gratis weggegeven. Uiteraard is er ook een bewaarblik (0,99 cent) en kunnen kinderen de beestjes neerzetten op een Troetels Aailand (2,50 euro).

Troeteldonk
De Troetels campagne wordt gecommuniceerd in alle Plus supermarkten en op de website. Daarnaast werkt Plus bij deze campagne samen met kinderplatform Nickelodeon. Nickelodeon roept hiervoor de maand februari uit tot ‘Troetelmaand’. Via de website van de zender kunnen kinderen elkaar, of hun leraar, vriendin of wie dan ook een virale Troetel sturen. De winnaars komen in een speciaal item in het tv-programma SuperNick.

Om de start van de campagne onder de aandacht te brengen, werd - ruim een maand voor carnaval - ’s-Hertogenbosch voor één ochtend omgedoopt tot ‘Troeteldonk’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in