
De komende vijf weken (tot en met 5 maart) ontvangen klanten van Plus bij besteding van 15 euro aan boodschappen en bij speciale actieproducten, een zakje met daarin een Troetel en een sticker. In totaal kunnen er 25 verschillende Troetels gespaard worden.
Voor de stickers is er een speciaal sticker- en verzamelalbum, waarin ook weetjes over dieren. Het album is beschikbaar vanaf week 5 en kost 1,99 euro, maar wordt bij bepaalde actieproducten gratis weggegeven. Uiteraard is er ook een bewaarblik (0,99 cent) en kunnen kinderen de beestjes neerzetten op een Troetels Aailand (2,50 euro).
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersMarketing Manager
FloramediaCorporate woordvoerder
TU Delft
Troeteldonk
De Troetels campagne wordt gecommuniceerd in alle Plus supermarkten en op de website. Daarnaast werkt Plus bij deze campagne samen met kinderplatform Nickelodeon. Nickelodeon roept hiervoor de maand februari uit tot ‘Troetelmaand’. Via de website van de zender kunnen kinderen elkaar, of hun leraar, vriendin of wie dan ook een virale Troetel sturen. De winnaars komen in een speciaal item in het tv-programma SuperNick.
Om de start van de campagne onder de aandacht te brengen, werd - ruim een maand voor carnaval - ’s-Hertogenbosch voor één ochtend omgedoopt tot ‘Troeteldonk’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee