Overslaan en naar de inhoud gaan

Unruly opent kantoor in Amsterdam

Wereldwijde groei wordt voortgezet in onze hoofdstad.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Unruly, onderdeel van News Corp, creëert video-oplossingen zodat adverteerders op een zo effectief mogelijke manier een connectie kunnen maken met de doelgroep. Sinds 2012 is dit bureau al actief voor merken als Unilever en Heineken. Het nieuwe kantoor zorgt ervoor dat merken en bureaus binnen de Benelux makkelijker toegang zullen hebben tot de unieke datasets, gebruiksvriendelijke advertentieformaten en premium mediatitels van Unruly. Dentsu Aegis is partner van Unruly bij de lancering van het nieuwe kantoor.

related partner content for mobile comes here

Benelux Sales Director Ernst Dirkzwager (te zien zien op bovenstaande foto) zal de operatie leiden vanuit het nieuwe kantoor. Hij rapporteert aan Christoph Thielecke, Managing Director, Unruly Germany and Netherlands. Dirkzwager heeft meer dan twaalf jaar ervaring binnen de digitale media. Vóór Unruly werkte hij als accountmanager bij Radio 538 en als senior salesmanager bij Exponential werkte hij onder meer met bureaus als Mindshare, Havas, Mec, Starcom en Carat.

´Het nieuwe kantoor in Amsterdam zal onze business verbreden en versterken’, zegt Thielecke. ‘Daarnaast zal het mogelijkheden bieden voor groei binnen de video-advertentiemarkt voor onze bestaande klanten in de regio. De online video-advertentiemarkt is booming in de Benelux en we zijn verheugd dat Ernst zich bij ons heeft aangesloten.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in