Overslaan en naar de inhoud gaan

Vakjury Dagbladgoud 2010 bekend

De vakjury voor Dagbladgoud 2010, de verkiezing van de beste dagbladadvertentie van het jaar, is bekend.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onder voorzitterschap van Astrid Prummel (adjunct-hoofdredacteur Adformatie, hoofdredacteur Creatie) bestaat de vakjury uit: Nico Hilhorst (Algemeen Directeur M2Media), Marcel Hartog (Creative Director Publicis), Darre van Dijk (Creative Director Ogilvy), Rene Herremans (Manager People Resourcing Ahold Europe), Ellen van der Horst (Manager Merkcommunicatie Centraal Beheer Achmea) en Sjors Kroon (Commercieel Directeur Telegraaf Media)

Alle bij Cebuco aangesloten dagbladen doen mee aan dit initiatief dat voor de zevende keer wordt georganiseerd. De vakjury buigt zich over alle inzendingen voor Dagbladgoud 2010 en bepaalt welke advertentie in aanmerking komt voor Vakgoud en Campagnegoud. Daarnaast worden dagbladlezers in februari 2011 weer opgeroepen mee te doen aan de verkiezing van de beste dagbladadvertentie van het jaar.

De bekendmaking van de winnaars is op maandag 21 maart 2011. Inzenden voor Dagbladgoud kan tot 14 januari 2011. Kijk voor meer informatie op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in