Overslaan en naar de inhoud gaan

Vice Media neemt Studio Pulse Films over

Met de overname vergroot Vice Media de programmeringsmogelijkheden op digitale, mobiele en lineaire kanalen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Pulse ontwikkelt, produceert, financiert en distribueert premium content (film, tv, branded entertainment, muziek) op allerlei platforms. Het sleepte  internationale prijzen in de wacht, zoals een Cannes leeuw, de Royal Television Society Award, Music Video Awards, de Grierson Award en een British Arrows Award. Ook viel het vijf jaar op rij in de prijzen bij het Sundance festvial.

Vice lanceerde onlangs het televisiekanaal Viceland in de VS en Canada. Later dit jaar zal Viceland ook te zien zijn in Engeland. De overname vergroot niet alleen de lineaire productiemogelijkheden van Vice, maar maakt het ook mogelijk om te putten uit het talentennetwerk van Pulse, het videoaanbod op digitale en mobiele kanalen te vergroten, en nieuwe mogelijkheden op het gebied van branded content te verkennen.

Pulse wordt internationaal gezien als marktleider in strategische partnerships met merken. De studio werd in 2005 opgericht en heeft content en commercials gemaakt voor onder meer Audi, Nike, American Airlines, Red Bull, Converse en Chanel, waarbij branded entertainment is geproduceerd met medewerkering van onder anderen Matt Damon en Serena Williams.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in