Overslaan en naar de inhoud gaan

Vodafone en TBWA\NEBOKO scoren meeste SAN-nominaties

Van de 292 genomineerde Jaarboek-campagnes maken 125 kans op een SAN Accent.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Vodafone grootgrutter onder adverteerders

Bij de adverteerders scoort Vodafone de meeste nominaties (5), gevolgd door FrieslandCampina, Pon (Volkswagen en Porsche) en PostNL met elk vier nominaties. Albert Heijn, Efteling, Jumbo, KPN en Rabobank sluiten de bovenste regionen met ieder drie nominaties.

Opnieuw meeste nominaties voor TBWA\NEBOKO

Net als bij de voert TBWA de &;ranglijst der bureaus&; aan met vijftien nominaties. Etcetera & Red Urban volgt met zeven en J. Walter Thompson Amsterdam, Ogilvy & Mather Amsterdam en N=5 zijn ieder zes keer genomineerd.

Achtung! (5), Alfred International (5), Joe Public Take-Away Advertising (5), Fitzroy (4) en XXS Amsterdam (4) complementeren de top. Daarnaast zijn er nog tien bureaus met elk drie of twee nominaties.

Evenals vorig jaar zijn veel kleinere bureaus genomineerd in een van de elf categorieën uit het SAN Jaarboek 2015. Zo scoort onder andere arbeidsmarktcommunicatiebureau Steam drie nominaties met zijn personeelscampagnes.

Vervolgprocedure

In de periode 11 tot en met 22 april aanstaande presenteren de genomineerde adverteerders en hun bureaus hun case bij Randstad Groep Nederland in Diemen. Kijk voor de datum van uw categorie op de .

Alle genomineerden worden door de SAN gebeld voor een geschikt tijdstip.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in