Wakker Dier opent opnieuw aanval op Jumbo en AH


De organisatie roept consumenten vanaf zaterdag in radiospotjes op de supermarkten vaker over te slaan, omdat er nog steeds plofkip in de schappen zou liggen.
Wakker Dier heeft het al langer voorzien op bedrijven die dieronvriendelijke producten verkopen. De organisatie richt zich daarbij vaak direct tot de consument. ,,Bent u die vreselijke plofkip ook zo beu?'', wordt mensen gevraagd in de nieuwe radiocampagne. Daarna volgt een oproep boodschappen te doen bij winkels die ,,fatsoenlijk vlees'' verkopen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijDigital Advertising Specialist
De HorecabondArbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWDe dierenrechtenorganisatie zegt de pijlen te richten op Jumbo en Albert Heijn, omdat ,,zij als marktleiders de rest van de markt sturen met hun laagsteprijsgarantie (Jumbo) en toenemend gestunt (Albert Heijn)''. Volgens Wakker Dier stunten de bedrijven ,,over de ruggen van dieren, klimaat, milieu en onze gezondheid''.
Bron: ANP
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid