Overslaan en naar de inhoud gaan

We Are Era begint Social Intelligence Hub

Hub brengt in kaart waarover een bepaalde community en subcultuur het heeft en wat deze groepen drijft,
Christina David
Christina David leidt Social Intelligence Hub
Christina David
Christina David leidt Social Intelligence Hub

We Are Era breidt zijn consultingactiviteiten voor merken, omroepen, ngo’s en platformen verder uit en bundelt zijn data-gestuurde services voortaan in een eigen Social Intelligence Hub. Deze moet partners zowel psychografische als demografische inzichten en analyses van communities bieden, ongeacht op welk sociaal platform zij actief zijn. Het draait om weten waarover een bepaalde community en subcultuur het heeft en wat ze drijft.

Aan de hand van miljoenen kanalen en uiteenlopende content op de voornaamste platformen, zoals TikTok, Instagram en YouTube, biedt We Are Era partners een kijkje in verschillende soorten communities en de populaire gespreksthema’s en subsegmenten die daar te vinden zijn. 'Online communities vormen zich sneller dan ooit en bieden identificatie en zekerheid in het huidige landschap van constante verandering', zegt Ruben Stuurman, managing director van We Are Era Nederland.

Het internationale team van de Social Intelligence Hub staat onder leiding van Cristina David, vice president business intelligence bij We Are Era. 

We Are Era is
 onderdeel van RTL Group en was voorheen bekend als Divimove.

Zie ook YouTube en We Are Era proberen meer vrouwelijke influencers groot te maken

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in