
We Are Era breidt zijn consultingactiviteiten voor merken, omroepen, ngo’s en platformen verder uit en bundelt zijn data-gestuurde services voortaan in een eigen Social Intelligence Hub. Deze moet partners zowel psychografische als demografische inzichten en analyses van communities bieden, ongeacht op welk sociaal platform zij actief zijn. Het draait om weten waarover een bepaalde community en subcultuur het heeft en wat ze drijft.
Aan de hand van miljoenen kanalen en uiteenlopende content op de voornaamste platformen, zoals TikTok, Instagram en YouTube, biedt We Are Era partners een kijkje in verschillende soorten communities en de populaire gespreksthema’s en subsegmenten die daar te vinden zijn. 'Online communities vormen zich sneller dan ooit en bieden identificatie en zekerheid in het huidige landschap van constante verandering', zegt Ruben Stuurman, managing director van We Are Era Nederland.
Het internationale team van de Social Intelligence Hub staat onder leiding van Cristina David, vice president business intelligence bij We Are Era.
We Are Era is onderdeel van RTL Group en was voorheen bekend als Divimove.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWZie ook YouTube en We Are Era proberen meer vrouwelijke influencers groot te maken
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee