Overslaan en naar de inhoud gaan

Wielerbond NTFU en Bicycling bundelen krachten

Partijen gaan content maken en verspreiden rondom evenementen, clubs en veiligheid.
Bicyling
Bicyling

Fietsplatform Bicycling is de nieuwe mediapartner van wielersportbond NTFU. Ze gaan samen content maken en verspreiden rondom evenementen, clubs en veiligheid.

Sinds dit jaar is de toertochtkalender van de wielersportbond zowel via het online als offline kanaal van Bicycling te raadplegen. ‘Op deze manier komen onze 2.500 fietsevenementen bij een breder publiek onder de aandacht. Daar profiteren aangesloten organisatoren van’, stelt manager partnerships Erik Tolboom.

De NTFU en Bicycling breiden de samenwerking verder uit. 'De NTFU zet zich al jaren in voor kwaliteit en veiligheid binnen de fietssport', stelt Imo Muller, marketing director van Bicycling. ‘Wij willen ons steentje bijdragen aan een veiligere sport door te helpen met campagnes en content.'

Voor de NTFU is veiligheid een belangrijk speerpunt. De wielerbond stelde eerder al een gedragscode voor wielrenners en mountainbikers op, lanceerde de campagne ‘de echte wielrenner’ én leidt wegkapiteins op die groepen wielrenners veilig over de openbare weg begeleiden.

Naast de promotie van evenementen en aandacht voor veiligheid is aandacht voor wielerclubs een belangrijke pijler in de samenwerking.

related partner content for mobile comes here

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in