Overslaan en naar de inhoud gaan

Wuppie, deel 313

Over de Wuppie-hype is al (meer dan) genoeg geschreven. En je kunt vinden wat je wilt maar elk communicatiedier moet jaloers zijn op een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

dat naast AH ook andere winkels zoals Blokker proberen mee te liften op deze rage. Anderen gaan aan de haal met het succes dat tot nu toe allemaal perfect geregisseerd werd door de Appie. Op meerdere weblogs kom ik dan ook de vraag tegen: "Heeft AH er nog wel iets aan?" Ik denk het wel.

Even snel naar gevlogen, een search gedaan op wuppie, wuppies EN Albert Heijn. , de Zaanse grootgrutter gaat lekker mee omhoog in de piek. Je maakt mij niet wijs dat dit, naast veel respect van marketingcollega's en veel extra verkoop, niet een enorme extra impuls is voor het merk. Toch?

PS Theo, krijgen we volgende week met de borrel allemaal een Molblog-wuppie?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al abonnee? Log hier in