Young & Connected en Blink gaan samenwerken op advertentiemarkt


Uitgeverij Young & Connected, onderdeel van Sijthoff Media, is sinds 1 december verantwoordelijk voor de commerciële exploitatie van Bobo, Okki, Wild van Freek & National Geographic Junior. Hiermee wordt Young & Connected de grootste media-exploitant op het gebied van kindermedia van Nederland.
Naast Bobo, Okki, Wild van Freek en National Geographic Junior is Blink ontwikkelaar van leermethodieken voor zowel het basis- als voortgezet onderwijs van Nederland. Young & Connected is uitgever van Kidsweek, Kidsweek in de Klas en Samsam.
Door de samenwerking tussen Young & Connected en Blink ontstaat er één loket voor adverteerders die kinderen, ouders en leerkrachten willen bereiken. Samen met de eigen titels van Young & Connected, Kidsweek en Samsam, worden op deze manier maandelijks 469.000 kinderen bereikt. Adverteerders kunnen bij Young & Connected onder meer terecht voor on- en offline media-inzet, het op maat laten maken van lesmateriaal, distributie naar scholen, contentcreatie en activatiecampagnes.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijArbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWProduct Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagJoris van Roemburg, commercieel directeur Young & Connected: 'De samenwerking met Blink voelt als de juiste match. Kwalitatief en kwantitatief staan de titels op een hoog niveau en is het dna van Blink en Young & Connected zeer vergelijkbaar.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid