Overslaan en naar de inhoud gaan

Young & Connected en Blink gaan samenwerken op advertentiemarkt

Eén loket voor kindertitels.
Blink
Blink

Uitgeverij Young & Connected, onderdeel van Sijthoff Media, is sinds 1 december verantwoordelijk voor de commerciële exploitatie van Bobo, Okki, Wild van Freek & National Geographic Junior. Hiermee wordt Young & Connected de grootste media-exploitant op het gebied van kindermedia van Nederland. 

related partner content for mobile comes here

Naast Bobo, Okki, Wild van Freek en National Geographic Junior is Blink ontwikkelaar van leermethodieken voor zowel het basis- als voortgezet onderwijs van Nederland. Young & Connected is uitgever van Kidsweek, Kidsweek in de Klas en Samsam.

Door de samenwerking tussen Young & Connected en Blink ontstaat er één loket voor adverteerders die kinderen, ouders en leerkrachten willen bereiken. Samen met de eigen titels van Young & Connected, Kidsweek en Samsam, worden op deze manier maandelijks 469.000 kinderen bereikt.
 
Adverteerders kunnen bij Young & Connected onder meer terecht voor on- en offline media-inzet, het op maat laten maken van lesmateriaal, distributie naar scholen, contentcreatie en activatiecampagnes. 

Joris van Roemburg, commercieel directeur Young & Connected: 'De samenwerking met Blink voelt als de juiste match. Kwalitatief en kwantitatief staan de titels op een hoog niveau en is het dna van Blink en Young & Connected zeer vergelijkbaar.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in