Overslaan en naar de inhoud gaan

Young & Connected staakt jongerenkrant 7Days

Het is het gevolg van een strategische heroriëntatie.
7days
7days

Uitgeverij Young & Connected (onderdeel van Sijthoff Media) heeft besloten de uitgave van jongerenkrant 7Days te staken als gevolg van een strategische heroriëntatie. 

7Days schrijft al ruim tien jaar wekelijks over het belangrijkste nieuws uit binnen- en buitenland, relevant nieuws voor jongeren,  entertainment en cultuur. Op een manier die voor jongeren aantrekkelijk en begrijpelijk is.

related partner content for mobile comes here

Willem Sijthoff, ceo van Sijthoff Media: 'Hoewel wij menen dat het heel belangrijk is om jongeren te informeren op de manier zoals wij doen, was het helaas niet langer rendabel om 7Days voort te zetten. In een tijd van ontlezing en sterke digitalisering is het ons niet gelukt een plaats te veroveren in de mediaconsumptie van jongeren.' 

Met de huidige merkenportfolio van uitgeverij Young & Connected wil Sijthoff zich vooral richten op de merken met de meeste potentie. 'Dat doen we in een doelgroep die we kennen van haver tot gort, 7 –12 jaar. Met de multimedia-platformen Kidsweek en Samsam bereikt Young & Connected wekelijks meer dan 450.000 kinderen.'

Bekende merken van Sijthoff Media zijn Adformatie, AG Connect, Binnenlands Bestuur, iBestuur, Kidsweek Samsam en Atlas voor Gemeenten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in