Overslaan en naar de inhoud gaan

Zingend bijtje snapt niets van moeilijke toevoegingen in vrolijke Zonnatura-commercial

De campagne werd ontwikkeld door Alfred International.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de film volgt de kijker een vrolijk zingend bijtje - met de stem van - die per ongeluk een voedselverwerkende fabriek binnenvliegt. Daar raakt het bijtje van moeilijke toevoegingen als Dynatriumguanylaat of Butyhdroxyanisol van slag en vliegt vervolgens door naar een gezin waar alleen de natuurlijke producten van Zonnatura op tafel staan.

&;We willen mensen met de commercial op een positieve manier kennis laten maken met Zonnatura&;, aldus , marketing director bij Wessanen. &;Voor onze biologische producten gebruiken we al het goede uit de natuur. En dat is niet alleen verantwoord, maar ook heel lekker. Je proeft het in tal van onze producten, zoals de groentespreads, onze nieuwe ontbijtgranen en Quinoa-maaltijd. Van nature lekker dus.&;

De nieuwe merkcampagne is sinds 12 januari te zien op televisie en online. Later dit jaar volgt een verdere uitrol van de campagne.

Credits
Klant: Wessanen Benelux
Merk: Zonnatura
Verantwoordelijk bij klant:
Klaus Arntz, Jeroen Mustert, Brieke Hillen en Adrie Risseeuw
Bureau: Alfred International
Account: Gabriel Snuverink, Mette Ouborg & Daantje Dammers
Strategie: Gabriel Snuverink
Creatie: Jorn Kruijsen en Jeroen van de Sande
RTV Producer: Carmen Ramsaran
Productiemaatschappij: Pink Rabbit
Regisseur: Harro van Schoonhoven
Producer: Eric van Bentum
Lighting cameraman/D.O.P: Harro van Schoonhoven
Editor: Michael Horvers, Timo Vonk
Soundstudio: Postoffice
Muziek: Goodsounds
Grading: Postoffice
Online: Postoffice
Animatie: Postoffice

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in