Talpa versterkt directie met Menno Koningsberger en Paul Römer

Koningsberger wordt verantwoordelijk voor de marketing van Talpa Network, Paul Römer krijgt alle radio- en tv-merken in zijn portefeuille.

Menno Koningsberger (l) en Paul Römer

Talpa Network heeft Menno Koningsberger benoemd tot managing-director Marketing en Paul Römer tot managing-director Radio en Televisie. Eerstgenoemde krijgt daarmee de verantwoordelijkheid voor alle marketingactiviteiten van het mediabedrijf. De radio- en televisiemerken komen onder Römer te vallen.

Talpa Network heeft sinds haar lancering in november 2017 het bedrijven- en merkenportfolio sterk uitgebreid en luidt met de benoemingen 'een volgende fase in de ontwikkeling van de onderneming in'.

Terug op oude nest

Menno Koningsberger is sinds 2015 algemeen-directeur Radio bij Talpa Network, eerder vervulde hij die functie bij radiostation Qmusic en bekleedde hij directiefuncties in marketing en sales bij internationale concerns als Mars en Reckitt Benckiser.

Paul Römer stond  de afgelopen zeven jaar aan het roer van de NTR en vervulde daarvoor onder meer bestuursfuncties bij John de Mol Producties en Endemol.

Volgend niveau

John de Mol laat in de persverklaring weten het 'erg leuk' te vinden weer met Römer samen te werken, twaalf jaar na Endemol, en is blij met de komst van Koningsberger. 'Naast een schat aan ervaring hebben ze de leiderschapskwaliteiten om organisatie breed verbindingen te slaan en om ons product- en dienstenaanbod naar een volgend niveau te brengen.'

Ook ceo Peter de Mönnink noemt de ervaring van de twee van grote waarde voor de verdere ontwikkeling van de Talpa Network. 'Zij begrijpen de Nederlandse mediamarkt in volle context, zijn altijd gericht op de merkbeleving van de klant en weten teams tot topprestaties te inspireren.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie