De Moestuintjes-actie van AH is voorbij en mensen plukken er nu de vruchten van

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

De moestuintjes actie is een van de meest populaire spaaracties van Albert Heijn. Kinderen én volwassenen staan elke keer te springen om alle moestuintjes te verzamelen. De moestuintjes kwamen dit keer in duo’s als MoestuinMaatjes. Elk moestuintje kreeg daardoor een maatje zoals een bloem of kruid, om zo de biodiversiteit te bevorderen. De actie is inmiddels afgelopen, maar mensen zijn nog steeds erg druk in de weer met de moestuintjes. En dat gaat niet iedereen even goed af.

Advertentie
advertisement

Mensen waren weer erg enthousiast over de actie van Albert Heijn.

En ze hebben zich weer volledig op het moestuinieren gestort.

Het is een hele dagtaak.

Al gaat het niet bij iedereen even goed.

Het schijnt nog best moeilijk te zijn.

Want er wordt wel eens roet, of vodka, in het eten gegooid.

Toch gaan sommige mensen er helemaal voor.

Net als deze boekweit.

En ook deze sperziebonen schieten als sperziebonen uit de grond.

Albert Heijn laat graag zien hoe trots ze zijn op alle moestuintjes.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Albert Heijn (@albertheijn)

En tot slot reageren ze graag met de nodige support.

AH - dat gaat al aarde-ig

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Altena.

Plaats als eerste een reactie

Advertentie