Nieuw online mediabureau: cStrong

Swinkels en Van Doorn gaan met cStrong concurrentie aan met techsavvy mannenwereld van display advertising.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Veronique Swinkels en Liset van Doorn lanceren cStrong, een online mediabureau voor effectieve online communicatie. cStrong is specialist in automated trading, het spel van vraag en aanbod van online advertentieruimte via real time bidding (RTB) in combinatie met retargeting.

Swinkels en Van Doorn zijn cStrong gestart omdat ze vinden dat het huidige aanbod van display advertising niet de gewenste service biedt. De bestaande partijen zijn met name technisch gedreven en niet gericht op heldere communicatie. Hierdoor moet er elke keer een enorme vertaalslag naar de klant worden gemaakt voor duidelijk is wat het online mediabureau aanbiedt. 

Veronique Swinkels: &;Wij onderscheiden ons met cStrong doordat we ons ook bemoeien met de website en landingspage. Een &;total package deal&; dus. Met de learnings van onze campagnes, bijvoorbeeld door AB-testing, kunnen wij voor de klant specifieke doelgroepprofielen maken die wij gebruiken als input voor het creatieve proces.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie