Nieuw social netwerk voor marketeers en pr-professionals

Shocase wil marketing- en communicatieprofs wereldwijd bij elkaar brengen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Nieuw, , een wereldwijd sociaal netwerk voor professionals in marketing en communicatie. Shocase is ontworpen om het beste van LinkedIn, YouTube, Facebook en Pinterest samen te brengen, aldus de makers.

Ron Young, ceo en oprichter van Shocase,  vertelde dat er meer dan 100 miljoen marketingprofessionals zijn over de hele wereld, voldoende voor een ‘dedicated’ sociaal netwerk waar mensen zich niet alleen kunnen presenteren, maar ook business kunnen opbouwen en op de hoogte blijven van trends en nieuws. Er is een vakbrede nieuwsfeed, maar deelnemers kunnen zich abonneren op gerichte individuele feeds.

Specialismes

Shocase richt zich op de verschillende specialismes van het marketingvak, waaronder advertising, branding, promotie, strategisch marketing en public relations. Aan het netwerk nemen enkele topbedrijven uit de marketing- en communicatiebranche deel, zoals Ogilvy, Disney, PayPal, BBDO, Wieden Kennedy, Farmers Insurance en anderen.

Features

De site heeft verschillende features. Marketeers kunnen hun werk, in beeld en video evenals in andere contentformats, delen met mogelijke klanten of werkgevers. Ook kunnen ze via Shocase een portfolio maken, content verzamelen in collecties, banen zoeken en solliciteren, onderwerpen en mensen volgen en over het vak discussiëren.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie