PostNL heeft geen zin in negativiteit en dat is te zien op Twitter

Het meest opmerkelijke en bijzondere werk op sociale media.

PostNL het vaak te maken met klachten over vertraagde of verdwenen pakketjes. Maar soms krijgen ze klachten die niet gegrond of overdreven zijn. En daar durft PostNL best wat van te zeggen. Afgelopen weekend was het weer behoorlijk raak.

Advertentie
advertisement

Het valt Paul op dat PostNL niet met zich laat sollen.

Deze persoon vindt dus iets van de naam ‘decemberzegels’. (de originele tweet is verwijderd)

Reactie

Maar daar is PostNL snel klaar mee.

Om het nog eens extra duidelijk te maken, plaatsen ze deze gezellige tweet.

Maar daar heeft deze Twitteraar dus echt geen zin in.

PostNL heeft daar wel een antwoord op.

Jack reageert ook nog even onder de tweet en daar wordt het niet per se gezelliger van.

En bij het zien van dit antwoord weten we ten slotte helemaal zeker dat iemand in het webcareteam even goed van zich af heeft gebeten.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Britt Willemsen.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie