PR-bureau start radiocampagne

Schoep & Van der Toorn / Brodeur worldwide is deze week een radiocampagne gestart. Een vrij onconventioneel middel voor een PR-bureau om haar naamsbekendheid te vergroten.

  • Media
  • 12 September 2002
  • Redactie Adformatie
Helaas hebben we geen rechten meer op deze afbeelding
Adformatie

De radiocampagne wordt gevoerd met spotjes op Business News Radio, Arrow Rock en Radio Noord-Holland. Er zijn zes verschillende spotjes met medewerkers uit verschillende disciplines: marketing, crisiscommunicatie, woordvoering en interne communicatie. Dit zijn volgens Peter Smit, group account director van Brodeur, de disciplines waar het bureau sterk in is. ‘We wilden op een redelijk low-budget manier iets aan onze naamsbekendheid doen en zo kwamen we op radio. Het is de eerste keer dat we zoiets doen en het is een beetje een experiment. Over drie weken gaan we kijken of het bezoek aan de site is toegenomen en of we meer gebeld zijn naar aanleiding van de campagne en daarna zien we wel verder.’ Andere reden voor de campagne is dat Brodeur vindt dat als zij klanten adviseert om in deze economisch wat mindere tijden juist te blijven communiceren, het bureau dat zelf ook moet doen.

De campagne richt zich op mannelijke beslissers die tussen de 35 en 35 jaar oud zijn. Deze doelgroep staat in de file en dat is ook het moment waarop de spotjes worden uitgezonden. Tijdens de commercials wordt er verwezen naar de website .

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie