De National Restaurant Association (NRA) wil de Amerikanen informeren over de rol die de restaurants spelen binnen de economie. Sinds de terroristische aanslagen eten minder mensen buiten de deur. Binnen de modewereld zijn de Council of Fashion Designers of America samen met het blad Vogue een campagne begonnen, om de consument aan te moedigen tijdens de feestdagen inkopen te doen. Het in New York gevestigde Laforce & Stevens doet belangeloos de pr voor de campagne.
Tegelijkertijd zet de Amerikaanse verzekeringsbranche zich met grote kracht in om de federale overheid ervan te overtuigen dat zij zullen moeten helpen om mogelijke schade te dekken van toekomstige terroristische aanvallen. De Amerikaanse vereniging van verzekeraars, individuele bedrijven en hun pr-bureaus hebben één boodschap: zonder ingrijpen van de regering zal een groot deel van het Amerikaanse bedrijfsleven op 1 januari 2002 niet langer verzekerd zijn. Het grote probleem is dat degenen die de verzekeringskantoren verzekeren geweigerd hebben de polissen te accepteren die per 1 januari volgend jaar terroristische acties dekken. De verzekeringsbranche wil dit wel bieden, maar kan dat niet doen zonder het risico te delen. (Bron: PR Week)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!