Regionale communicatie in Limburg

De provincie Limburg gaat Postbus 51-achtige videoclips en radiospotjes uitzenden op de regionale zender L1 TV. De campagne moet de aandacht van de burger richten op maatschappelijke onderwerpen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De spots worden ook aangeboden aan lokale omroepen in Limburg. De provincie hoopt met de campagne het brede terrein waarop zij actief is onder de aandacht te brengen bij kijkers en luisteraars. Aan het eind van de spots volgt een verwijzing naar de provinciale website , waar bezoekers meer informatie kunnen vinden over de besproken thema's. De eerste clips moeten de interesse in museumbezoek van de Limburger vergroten, terwijl de tweede campagne kijkers en luisteraars moet stimuleren om vrijwilligerswerk te gaan doen. De derde spot zal zich richten op het rijgedrag van jonge automobilisten.

Het is voor het eerst dat een provincie in samenwerking met een regionale zender een dergelijke campagne opzet. De RTV-clips werden ontwikkeld door de Maastrichtse videoproducent T36.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie