Sijthoff Media neemt Atlas voor gemeenten over

Úitgever versterkt positie in de publieke sector door Atlas onder een dak te brengen met Binnenlands Bestuur en iBestuur.

Sijthoff Media heeft onderzoeksbureau Atlas voor gemeenten toegevoegd aan het portfolio. Het mediabedrijf is onder meer bekend van de titels Binnenlands Bestuur, Adformatie en AG Connect. Atlas voor gemeenten blijft als onafhankelijk onderzoeksbureau functioneren. 

Atlas voor gemeenten is een toonaangevend onderzoeksbureau dat zich richt op stedelijke, sociale en financieel-economische thema’s. Elk jaar wordt de ‘Atlas voor gemeenten’ uitgebracht waarin de vijftig grootste gemeenten van Nederland op vijftig punten worden vergeleken. 

Kwalitatief hoogwaardig onderzoek

Afgelopen september is Marco Kerste aangetreden als directeur van Atlas voor gemeenten:  'Atlas is de laatste jaren sterk gegroeid en zet met deze samenwerking de volgende logische stap. Binnen Sijthoff Media kunnen we onze basis verstevigen en ons verder professionaliseren. Tegelijkertijd kunnen we ons als onafhankelijk bureau blijven richten op waar we goed in zijn: kwalitatief hoogwaardig onderzoek.” 
 
Ook Willem Sijthoff, ceo van Sijthoff Media, is blij met de aanwinst: De publieke sector is een belangrijke markt voor ons. Dankzij de website, het magazine en de evenementen van Binnenlands Bestuur kunnen we maandelijks al meer dan 350.000 bestuurders en ambtenaren bereiken. Met Atlas kunnen we nu ook kwalitatief hoogwaardig onderzoek aanbieden. Bovendien is Binnenlands Bestuur het perfecte platform om de publicaties van Atlas onder de aandacht te brengen.” 
 
Atlas voor gemeenten heeft zijn intrek genomen bij Sijthoff Media in Capital C; het nieuwe centrum voor de creatieve industrie van Amsterdam, gevestigd in de voormalige Diamantbeurs. 

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie