Twee digitale masterminds in de race voor DIA PRO’s

Developer Ronan McCormack en designer Mark Toonen, beide werkzaam bij Dept, zijn genomineerd voor een DIA PRO award.

  • Media
  • 7 May 2018
  • Dept Agency
Ronan McCormack en Mark Toonen

De awards prijzen jaarlijks designers, techies en talenten die uitblinken in leadership en craftmanship. Daarnaast is ABN AMRO in de race voor de DIA Company of the Year Award.

Ronan McCormack, die genomineerd is in de categorie ‘Best in Tech’, was technisch verantwoordelijk voor de prijswinnende, digitale crossmediale campagne die Dept heeft opgezet voor het Gemeentemuseum Den Haag. Met zijn expertise op het gebied van React wist hij daarnaast jonge developers op te leiden en onderscheidde zich daardoor in zijn rol als begeleider.

In de categorie ‘Best Talent’ werd Mark Toonen genomineerd, die twee jaar werkzaam is als visual designer bij Dept. Toonen had een belangrijke rol bij de ontwikkeling van de Alliantie-app, die de traditionele woningcorporatie wist te transformeren in een digitale dienstverlener. Hij wist daarmee zijn stempel te drukken op het concept en het design van de applicatie.

Ook de samenwerking tussen ABN AMRO en Dept werd beloond, met een nominatie voor de Company of the Year Award. Deze prijs is voor de organisatie die het afgelopen jaar baanbrekende digitale oplossingen heeft geïntegreerd en betrokken bureaus heeft uitgedaagd om een stap verder te gaan. De bank en de digitale agency hebben nauw samengewerkt bij de ontwikkeling van New10, de eerste online lender van Nederland.

Wij zijn Dept - een internationale agency met meer dan 750 ervaren denkers & doeners. Eén agency waar creativiteit, technologie en data samenkomen. Wij helpen met het opnieuw uitvinden & versnellen van jouw digitale werkelijkheid door het creëren van ervaringen die mensen willen en organisaties nodig hebben. www.deptagency.com

 

Advertentie