Value Zipper gaat advertentie-exploitatie titels Audax doen

Opnieuw sluit magazine-uitgever zich aan bij saleshuis.

Value Zipper is per direct verantwoordelijk voor de advertentie-exploitatie en de daaraan gekoppelde commerciële proposities van het portfolio van Audax. Het gaat om de verkoopactiviteiten van de titels Vriendin, Santé, Mijn Geheim, Glossy, Royalty, Weekend en Party.

Patrick van Hooy, oprichter Value Zipper: 'De (print)titels van Audax zijn goed voor ruim 2,5 miljoen lezers per maand, en hebben ook een sterke digitale positie. In combinatie met ons huidige portfolio hebben we in één klap een enorm interessante propositie in het vrouwendomein.'

Stefan Hutten, CCO Audax: ‘We zijn ervan overtuigd dat we met de kennis die Value Zipper heeft op het gebied van branded content de positie van onze titels op dat gebied verder kunnen uitbouwen.'

Value Zipper doet sinds vorig jaar onder meer ook de sales voor WPG Media en eerder dit jaar al HP/De Tijd.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie