Viral van de week: Lego avonturen

Social media bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.

Avonturen bedenken
Lego

Een vliegende vis, een magneet die auto’s van de straat haalt en een crime film die verandert in een musical: Lego bewijst met de nieuwe viral van de week de fantasierijke wereld van kinderen. Om de nieuwe politie lijn te promoten maakt het merk een serie blockbusters. Ditmaal zijn deze films niet geschreven door bekende scriptschrijvers maar door kinderen die spelen met hun Lego.

Advertentie
advertisement

Alles is mogelijk

In de videos, speciaal gecreëerd voor IGTV, neemt Lego je mee in de wereld van kinderemotie zien. Een wereld die het merk al jaren probeert te vergroten. Wederom met succes, in “An Epic Story Written By Kids” laat Lego zien dat je ook zonder Hollywood in films alles mogelijk is.

Dorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van succesvolle social media strategieën en impactvolle content, kiest wekelijks de viral van de week.

Plaats als eerste een reactie

Advertentie