Viral van de week: #Snickersfixtheworld

Social media bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.

Fix the world
Snickers

Deze week konden we er niet omheen; de 54e editie van de Super Bowl. Tijdens deze finale van het American-Football kampioenschap zit de hele reclamewereld op het puntje van zijn stoel voor de (peperdure) commercials. En ook dit jaar werden we niet teleurgesteld, met onder andere dit pareltje van Snickers.


#Snickersfixtheworld
In deze tijd waar ieder merk zich duurzaam en goed voor de wereld probeert neer te zetten, blijkt het gewoon onze favoriete candybar Snickers te zijn die de oplossing is voor een heel aantal ‘first-world-problems’. Ik noem moeders die selfie’s maken, babies die met namen opgescheept zitten door de dubieuze creativiteit van hun ouders en te oude mannen op stepjes. De video is herkenbaar, verfrissend en een gegarandeerd succes voor een lach op je gezicht.

Advertentie
advertisement
#SnickersFixtheWorld – Full Version

Dorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van social media strategieën en content, kiest wekelijks de viral van de week.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie