Ziggo verrast dementerende oma en kleindochter met attent cadeau

Het meest opmerkelijke en bijzondere werk op sociale media.

De oma van Evelien had wat problemen met het internet en bellen van Ziggo. En dat is natuurlijk behoorlijk vervelend. Gelukkig zou er snel een monteur komen die de problemen zou oplossen. Evelien plaatst ondertussen nietsvermoedend op Twitter dat ze oma gezelschap houdt tijdens het wachten. En dan komt Ziggo een sterk staaltje webcare om de hoek kijken.

Advertentie
advertisement

Evelien is in eerste instantie niet blij met Ziggo en ze deelt haar ongenoegen op Twitter.

En Ziggo besluit daarop te reageren.

Gelukkig is het probleem snel opgelost.

Maar daarmee houdt het gesprek nog niet op.

Helaas gaat het niet zo goed met oma.

En daarom besluit de webcare-medewerker van Ziggo iets liefs te doen.

Evelien mag dus haar adres doorsturen.

Ziggo heeft Quality Time hoog in het vaandel zitten.

Een paar dagen later ontvangt Evelien een dinerbon om samen met oma te gaan eten. En uiteraard wil Evelien Jamyla van het webcareteam van Ziggo heel erg bedanken.

kaartje

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Britt Willemsen. 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie