Allard Jaspars vertrekt bij Roorda

De creative accelerator en senior copywriter zoekt meer creatieve vrijheid.

Helaas hebben we geen rechten meer op deze afbeelding
Adformatie

Na iets meer dan twee jaar vertrekt Allard Jaspars bij het Amsterdamse reclamebureau .

Naar eigen zeggen wil Jaspars andere campagnes maken dan Roorda voorstaat. ‘Roorda richt zich op gedragsverandering en maakt veel campagnes die gebruik maken van vaste psychologische werkingsmechanismen. Daar wil ik juist meer creatieve vrijheid in’, aldus Jaspars.

De vertrekkende copywriter heeft er vertrouwen in dat Roorda op dezelfde voet verder zal gaan. ‘Roorda loopt inmiddels goed, ik heb er veel geleerd en met plezier gewerkt. Vooral de begeleiding van de creatieve teams vond ik een feestje.’

Joeri Jansen, creative director bij Roorda, beaamt dat. Jansen: ‘De afgelopen jaren heb ik met plezier en succes samengewerkt met Jaspars en zal dat blijven doen, mocht hij na Roorda freelance beschikbaar zijn. Zijn copy-talent, gedrevenheid en energie kan ik een ieder aanbevelen.’

Hoewel er meerdere gesprekken lopen, is het nog onduidelijk waar Jaspars zijn carrière gaat vervolgen.

Advertentie