Bol.com daagt bedrijven uit met uitgebreid rijmfestijn op social media

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Ja ja, het is tijd voor Sinterklaas. Het graptastische bedrijf bol.com wil hier wat extra aandacht aan besteden. Op Twitter verschijnt de #DeRijmstaf, waarmee verschillende bedrijven en personen worden uitgedaagd met een rijmpje. Maar pas op tegen wie je het hebt, Bol, want deze bedrijven houden ook wel van een beetje lol.

Advertentie

1. Eerst zoeken ze verbinding met Nuon.

2. Ook IKEA wordt uitgedaagd.

Maar de woonwinkel komt terug met niet één, maar twee tweets.

3. Dan is daar de Lidl-callout.

Maar heeft bol.com toch het laatste woord?

4. Niet iedereen is fan van het rijmfestijn…

5. Bol sluit zich aan bij de grote menigte, door te tweeten naar NS.

NS heeft het laatste woord in deze rapbattle.

6. Zelfs ons grote Nederlandse vliegveld ontspringt de dans niet.

Maar dat laat Schiphol niet zomaar gebeuren.

7. De interactie tussen PostNL en Bol bezorgt ook weer een hoop plezier.

8. Ook van besteleten blijft Bol niet af.

9. Zelfs als je ‘Koninklijke’ in je naam hebt staan, krijg je Bol niet van de baan.

KLM reageert in stijl.

10. Martijn vat de hele rijmstaf wel mooi samen.

11. Tot slot komt Bol zelfs bij ons om de hoek kijken.

Maar lieve mensen van bol.com, doe dat nou niet!

Want we krijgen back-up van onze Coolblue piet.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Lene Makkink.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie