Clinic: Breng je online marketing strategie in kaart met het MAGIC model

Hoe zorg je dat je met de juiste kanalen en de juiste boodschap de juiste doelgroep bereikt? Ontdek het tijdens de clinic op 15 november.

Clinic bij Beeckestijn Business School

Zet jij ook onlinemarketingkanalen in voor je campagnes? En weet je ook of dat wel de juiste kanalen voor jouw bedrijf zijn? En of je daarmee de juiste doelgroep bereikt? Op 15 november 2019 organiseert Beeckestijn Business School een interactieve clinic, waarin Olivier van Hees je meeneemt door het MAGIC-model, om zo je eigen strategie voor online marketing in kaart te brengen.

Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de clinic ‘Breng je online marketing strategie in kaart met het MAGIC model‘ door Olivier van Hees op vrijdag 15 november van 13:00-15:00 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden.

Veel bedrijven investeren tegenwoordig een groot gedeelte van hun marketing budget aan online marketing campagnes. Maar hoe weet je nou zeker of je de juiste kanalen aan het inzetten bent? En spreek je wel de juiste doelgroep met de juiste boodschap aan? En welke campagnes leveren nou eigenlijk het meeste rendement op?

MAGIC model

Het MAGIC model van Amsterdam Web Consulting is er opgericht om jouw organisatie te helpen deze vragen te beantwoorden. Via de vijf letters van het MAGIC model (Message, Audience, Goal, Investment en Channels) gaan we stap voor stap jouw digital marketing strategie invulling geven.

Wat kun je verwachten?

Tijdens de clinic komt het volgende aan bod:

- Wat is het MAGIC model precies?
- Uit welke behoefte is dit model ontstaan?
- Hoe gebruik je dit model in de praktijk?
- Welke succes verhalen uit de praktijk zijn er?
- Hoe zou dit model jouw organisatie kunnen helpen?

De clinic is met name interessant voor:

- Marketing managers die verantwoordelijk zijn voor de marketing strategie van een bedrijf.
- Marketing professionals die willen begrijpen hoe alle onderdelen van een marketing strategie op elkaar ingrijpen.

Over de spreker

Olivier van Hees heeft een ingenieurs achtergrond en meer dan 12 jaar ervaring in data driven marketing. Vanuit verschillende functies bij o.a. Deloitte Consulting, iProspect en Objective Partners heeft hij tientallen organisaties geadviseerd in het benutten van data om marketing slimmer te maken. Met zijn consultancy bedrijf, Amsterdam Web Consulting, helpt hij organisaties om de stap te zetten naar een meer data gedreven organisatie.
 

Aanmelden

Kom op vrijdag 15 november 2019 naar deze gratis clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 13:00 – 15:00 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →