(Campagne) KPN: ‘pak je vakantiemuziek in’

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

KPN promoot een speciale offline kopieerfunctie van zijn Spotify Premium-dienst, met een

Met je favoriete muziek op zak wordt je vakantie nog leuker. KPN wil laten zien dat dit voordelig kan met de offline functie van Spotify Premium. Daarmee kies je de nummers, albums en playlists, die je graag mee wilt nemen, en kopieert ze - voordat je in het vliegtuig of de auto stapt - naar je tablet of mobiele telefoon. Scheelt een hoop gedoe met duur mobiel dataverkeer over de grens.

Om muziekliefhebbers kennis te laten maken met deze offline feature, lanceert http://www.facebook.com/kpn KPN de .

Deelnemers vullen een virtuele koffer met hun ideale vakantiemuziek en laten andere bezoekers op hun koffer stemmen. Iedere week zijn er prijzen te winnen, zoals een badhanddoek met ingebouwde speakers.

De eigenaar van koffer die na drie weken de meeste stemmen heeft verzameld, wint een reis voor 4 personen naar Ibiza.

Concept is bedacht door Energize. Productie is in handen van MediaMonks, mediabureau is Mindshare.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie