Co-creatie in de bios: knakworst-popcorn?

Biosocoopketen Vue komt met de campagne ‘Pop de Smaak’. Bezoekers worden uitgedaagd om een nieuwe popcornsmaak te bedenken.

Pop de Smaak
Vue Bioscopen en Jimmy's Popcorn

Bij een zak chips hebben we inmiddels een wat ruimere smaakkeuze dan het traditionele ‘paprika of naturel’. Liefhebbers kunnen kiezen uit ‘Cheese & Onion’, ‘Bolognese’, ‘BBQ Ham’ en zelfs ‘Patatje Joppie’. Dat de keuze bij popcorn nog altijd slechts bestaat uit ‘zoet’ of ‘zout’, is bioscoopketen Vue een doorn in het oog. Daarom initieert het in samenwerking met premium brand Jimmy’s Popcorn de actie ‘Pop de Smaak’.

Advertentie
SUSHI POPCORN?! VERZIN DE NIEUWE POPCORN SMAAK EN WIN 1000 EURO

Winnende smaak

De bioscoopketen roept heel Nederland daarmee op zijn eigen unieke smaak voor popcorn in te zenden. Naast een geldprijs voor de winnaar, wordt de winnende smaak uiteindelijk in productie gebracht en in alle Vue vestigingen verkocht.

Uit een longlist van tien kiest een jury een drietal genomineerden die tijdelijk in de bioscoop verkrijgbaar zullen zijn. Vue-bezoekers kunnen komen proeven en hun stem uitbrengen. De winnende smaak zal in productie gaan en verkocht worden in alle Vue bioscopen.

Reacties: 1

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
willem van Rooij
Zo slecht gemaakt! Concept gekat can Lays, lelijk gefilmd en traag gemonteerd. Het slechtste verkiezingsfilmpje is nog bijna beter...
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie