Coolblue maakt kalender met kattenfoto's van klanten voor goed doel

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

header
header

Coolblue wordt op social media overspoeld door klanten die foto’s sturen van hun huisdieren, omdat hun grote blauwe dozen nogal een sterke aantrekkingkracht lijken te hebben. Met name voor katten is de verleiding zo groot, dat Coolblue hun dozen zelfs voorziet van een waarschuwing voor katteneigenaren. Voor dierendag gaan ze nog een stapje verder.

Advertentie

1. Dit is dus vaste prik en een bekend beeld bij letterlijk iedere werknemer van Coolblue.

Foto1
Foto1

2. Katten zijn vaker blijer met de bezorging dan hun eigenaren.

Foto2
Foto2

3. Want deze foto’s liegen niet.

Foto3
Foto3

4. Dus kregen ze bij Cooblue een ideetje…

Foto4
Foto4

5. En dat leggen ze haarfijn uit in deze video.

6. En dat was voor Linda een prrrachtige verrassing.

Foto5
Foto5
Foto5.2
Foto5.2

7. En zo zijn er een hoop nieuwe sterren geboren onder de huiskatten.

Foto7
Foto7

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie