De CRM van Wehkamp

Een klant die Wehkamp 100 dagen geleden een fax gestuurd heeft, 10 dagen geleden een e-mail en 20 dagen geleden een brief, en daarna op de site gekeken heeft en misschien vijf minuten geleden automatisch betaald. Dat soort gegevens wil Wehkamp beschikbaar hebben op het moment dat de onderneming contact heeft met die klant.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Maar ook later, als Wehkamp aan de klant denkt in de zin van nieuwe producten, nieuwe markten, dingen die men gericht aan de klant kwijt wil. Nasser Al Mawla, manager sales en telemarketing van Wehkamp, zegt: ‘En vergis je niet: We communiceren heel bewust en dat heeft niet alleen betrekking op verkoop. Het moet passen in een relatie van lifetime value. Als we voor een eenmalig contact gaan, of als de klant voor een eenmalig contact gaat wordt het de volgende keer moeilijk om iets te kopen of verkopen.'

Lees meer in .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie