Domino's Pizza probeert Fortnite fans te lokken voor bijbaan met opmerkelijke post

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Domino's

Zelden is een game zo populair als Fortnite. De Third-person shooter had in januari al meer dan 40 miljoen downloads en Domino’s Pizza zag haar kans schoon om in te haken op de huidige hype van de jeugd. We kunnen in ieder geval concluderen dat ze veel reacties uitlokken.

 

Advertentie

1. Dit is de ludieke post die Fortnite fans moet overtuigen bij Domino’s te komen werken.

Advertentie
Advertentie Advertentie

2. Dus worden de gamers al gauw getagd.

Reactie 1
Reactie 1 Reactie 1

3. Bij Tom werkt het vooral op zijn lachspieren.

Reactie 2
Reactie 2 Reactie 2

4. Sandra approves.

Reactie 3
Reactie 3 Reactie 3

5. En de afkeer van Vincent bezorgt hem een gratis pizza bij de concurrent.

Reactie 4
Reactie 4 Reactie 4

6. Quinten had al gesolliciteerd, maar wil even wat rechtzetten.

Reactie 5
Reactie 5 Reactie 5

7. Volgens de marketeer van Domino’s heeft het voor veel sollicitaties gezorgd, maar Quinten gaat het niet worden.

Reactie 6
Reactie 6 Reactie 6

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie