Employee branding, hoe trek je de juiste mensen aan?

Hoe onderscheid je jezelf als werkgever in een krappe arbeidsmarkt? Je leert hier alles over tijdens de clinic op 15 februari!

Er is een personeelstekort in veel verschillende sectoren. Iedereen strijdt voor dezelfde mensen. Een sterk employer brand heeft meerdere voordelen. Werknemers zullen sneller voor deze bedrijven kiezen en daarnaast zijn sterke werkgevermerken productiever en hebben een lager verzuim. Kortom, sterke werkgeversmerken zijn de winnaars van morgen. 

Employee branding gaat verder dan een grappige of aantrekkelijke 'werken bij' website. Het is essentieel om de belofte waar te maken die je doet tijdens het werven. Hoe onderscheid je jezelf als werkgever en trek je de juiste mensen aan? Maar nog belangrijker: hoe hou je deze werknemers binnen? Ontdek het tijdens de online clinic van Beeckestijn Business School.

Deze onderwerpen komen aan bod

  • Hoe onderscheid je jezelf als werkgever?
  • Hoe bouw je aan een positieve en sterke organisatiestructuur?
  • Hoe kom je tot een werkbelofte die intern en extern mensen inspireert?

Over de spreker

Jasper Ordelman is merk- en communicatiestrateeg bij Hugo Strategy, het strategisch communicatiebureau dat hij zelf in 2009 oprichtte. Jasper is gespecialiseerd in merkpositionering, identiteit en employer branding. Als zelfstandig communicatiestrateeg heeft hij meer dan 50 organisaties van binnen gezien en geholpen, waaronder o.a. Heineken, NOS, WE Fashion, Adyen, BUX, OHRA en BNP Paribas. 

Gratis aanmelden

  • Je kunt je gratis aanmelden voor deze online clinic van Beeckestijn Business School
  • De clinic wordt gehouden van 14:00 - 15:30 uur op 15 februari 2023
  • De clinic zal te volgen zijn via een live-stream
  • Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →