Extra's voor typische Nederlander Bart in tweede SNS-commercial

Alfred maakt nieuwe commercial voor SNS.

Nederlanders zijn dol op extra’s. Bij de supermarkt worden we dan ook overladen met spaaracties, klantenkaarten en cadeautjes.

TN’er Bart, de Typische Nederlander, is er in de tweede commercial uit de nieuwe campagne voor SNS ook gek op. En daarom is hij ook zo blij met SNS: daar krijg je dan wel geen musicalmunten, hangende tuintjes of dierentuindomino, maar extra’s die je echt wat opleveren. Rente op je betaalrekening bijvoorbeeld.

 

Credits:

Verantwoordelijk bij klant: Patrick Kuijsters, Mariëlle Krouwel, Maartje Bersi, Rachel Grezel,

Creatie: Jorn Kruijsen, Jeroen van de Sande

Strategie: Eddy Salfischberger, Gabriël Snuverink

Account: Danielle Boskemper, Juliette Tiggelman

RTV producer: Carmen Ramsaran, Rosa Staal

Productiemaatschappij: Suikerdepot

Executive producer: Paul Harting

Regisseur: Werner Damen

Offline editor: MRTN Martin Heijgelaar

Post productie: The Compound

Mediabureau Vizeum: Evert Bronkhorst

Muziek: Cris&Jef

Sound design: Studio Alfred Klaassen

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie