Grolsch laat employer branding aansluiten bij ‘Proef karakter’

In de campagne ‘ECHT.KARAKTER.’ zien we medewerkers van Grolsch van dichtbij en recht in het gezicht.

Echt Karakter
Grolsch

Bierbrouwer Grolsch start vandaag met de nieuwe campagne ECHT.KARAKTER. om zichzelf als werkgever nadrukkelijk neer te zetten en zichtbaar te maken. De brouwer stelt vast dat als het wil winnen in de markt, het essentieel is om de juiste mensen aan te trekken én te behouden. Grolsch: ‘In de steeds krapper wordende arbeidsmarkt willen we dan ook duidelijk zijn over waar we als bedrijf voor staan. ECHT.KARAKTER. geeft goed weer wat voor bedrijf Grolsch is en welke medewerkers daarbij passen.’

Grolsch Employer beelden

‘Het echte Grolsch’

In de campagne staan de eigen medewerkers van Grolsch centraal. Een groot aantal van hen is geportretteerd. De foto’s zijn van dichtbij gemaakt, waarbij je hen recht in het gezicht aankijkt. Volgens Thomas Rieken, projectmanager employer branding, staan zij symbool voor de eigenzinnigheid, de trots, het vakmanschap, de authenticiteit en de winnaarsmentaliteit van Grolsch. Rieken: ‘De campagne laat Grolsch medewerkers zien zoals ze zijn, in hun puurste vorm. Daarbij wordt het karakter van Grolsch - door de ogen van haar medewerkers - zichtbaar.’

HR directeur Eveline Paternotte zegt dat er bij Grolsch gehouden wordt van uitgesproken collega’s met concrete plannen. ‘Naast het werven en behouden van goed personeel streven we naar meer eigenaarschap, meer flexibiliteit, meer multidisciplinaire samenwerking en een goede invulling van duurzame inzetbaarheid van medewerkers.’

Proef karakter

Dit is de campagne waar 'ECHT.KARAKTER' op dient aan te sluiten:

Grolsch Proef Karakter

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie