Oproep van autistische jongen aan Lidl krijgt hartverwarmend vervolg

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Iedereen heeft bepaalde producten nodig in het leven. Voor sommigen is dit behoorlijk specifiek. Bean, een Amerikaanse jongen, houdt enorm van zijn peanutbutter and jelly English muffins. Hij houdt er zó veel van dat hij tientallen potten thuis heeft staan, maar aan elke voorraad komt ooit een einde. Dus hij doet een verzoek aan Lidl US op Twitter.

1. Dit is Bean met zijn 72 potten pindakaas van Lidl.

2. Een nieuwe pindakaas-uitverkoop zou geweldig zijn.

3. Maar Lidl doet er nog een schepje bovenop.

4. En die retweets stromen binnen als een tierelier.

5. En mensen voelen ook veel liefde voor Bean zelf.

En dat wordt gewaardeerd door Bean’s moeder.

You rock, man.

6. De Lidl pindakaasfanaat is nog best kieskeurig.

Ook al valt het mee met de jelly.

En Lidl is het volledig met hem eens.

7. Voor de bezorgde mensen:

Het zit echt helemaal goed.

8. Lidl maakt haar belofte waar en doet zelfs een extra aanbod.

9. Aanlokkelijk, maar eerst moet de huidige voorraad aangevuld worden.

10. Maar alles is onder controle.

11. En de Lidl droom wordt dan ook écht werkelijkheid.

12. Kudos voor Lidl US!

13. En eind goed al goed voor deze tie-dye-held: de buit is binnen.

Foto

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Lene Makkink.

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Poehe
Lekker gezond
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie