Hoe PostNL reageert op pikante bestelling aan verkeerd adres

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Het kan gebeuren: dat een pakketje verkeerd wordt bezorgd. Het overkwam Yme Pasma. Hij verwachtte een  thermosfles maar ontving de Womanizer Liberty, van ene José. Verrassing! Hij post een berichtje op Twitter, waarin hij denkt aan zijn thermosfles: “Hopelijk snapt José dat het niet haar sex-speeltje is….”

 

Advertentie
advertisement

1. Het verhaal begint bij de tweet van Yme:

2. Twitteraars vinden het een hele sensatie:

3. José?

4. Bever reageert zelf ook nog even:

5. En ook het pikante bedrijf zelf komt even om de hoek kijken.

6. PostNL antwoordt ook:

7. We hebben weer iets nieuws geleerd vandaag. En hopelijk is het eind goed, al goed.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Tara van Moorsel.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie