JongeHonden pitchen wederom voor Cannes

De Stichting JongeHonden gaat dit jaar voor de tiende keer naar de Cannes Lions Uitreiking. Met het winnen van pitches kon een plaatsje in de jonge creatievenbus bevochten worden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De laatste twee wedstrijden waren campagneopdrachten voor respectievelijk Bont voor Dieren en het tamelijk nieuwe product Q van Telfort. De Bont-voor-Dierenpitch telde maar liefst vijf winnaars, waarvan de eer voor het beste ontwerp werd toegekend aan Joost van der Kuil en Lynsey Schouten met hun lowbudget 'bontkaartje' voor Nederlandse modeontwerpers. Bij Q, dat opdracht gaf een vehikel te bedenken voor evenementen en een daarbijpassend communicatiemechanisme, kwamen Mischa Schreuder en Jacqueline Klein als beste uit de bus met hun portable doolhof waaruit ontsnappen alleen mogelijk was met mobiele communicatie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie