KLM bestookt reizigers via CNN Airport Network

Nationale luchtvaartmaatschappij KLM start een Europese advertentiecampagne die te zien is op zowel CNN International als CNN Airport Network - via 80 monitoren in de wachtruimtes bij de gates op Schiphol - en het grote Astrovision-scherm voor de aankomsthal van de luchthaven.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

"CNN biedt met haar vele multimediale platforms adverteerders de mogelijkheid om via CNN een miljoenenpubliek te bereiken en op de Luchthaven Schiphol via CNN Airport Network een markt aan te boren van enkele tientallen miljoenen internationale reizigers. Hierbij werken wij samen methet Nederlandse mediabureau Media Choice", aldus Kevin Henry, Account Director Advertising Sales van CNN.

CNN Airport Network biedt de Europese adverteerder de mogelijkheid via het Ad-Insertion platform commercials uit te zenden die aansluiten op de internationale uitzendingen van CNN en te zien zijn op internationale luchthavens. Schiphol is de eerste Europese luchthaven waar CNN Airport Network haar uitzendingen is begonnen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie