KPN blijft bij TBWANeboko

Telecombedrijf KPN heeft na een pitch besloten bij TBWA\Neboko te blijven.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

KPN schreef begin dit jaar een pitch uit tussen twee vaste bureaupartners, TBWA\Neboko en N=5. KPN zei bij monde van Aline van Keulen (manager marketingcommunicatie KPN) op zoek te zijn naar ‘een nieuw winnend communicatieconcept waarmee we onze diverse doelgroepen kunnen benaderen.’ KPN en TBWA\Neboko hebben het nieuws bevestigd, maar doen geen uitspraken over de nieuwe campagne en de timing daarvoor.

De zoektocht van KPN naar een passend communicatieconcept is al een aantal jaar gaande. TBWA\Neboko werkt sinds 2007 voor KPN en lanceerde sindsdien twee verschillende campagnes. Eerst werd een campagne met volkszanger Fons gelanceerd waarbij de pay-off ‘KPN sluit je aan’ – ooit bedacht door They – werd gehandhaafd. Een jaar later werd de ‘Generatie KPN’-campagne gelanceerd.

N=5 blijft werkzaam voor KPN-merken Telfort en Xs4all. In Adformatie die morgen verschijnt is een korte historie van de zoektocht van KPN naar het ideale bureau en concept te lezen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie