Leger des Heils voert campagne

Het Leger des Heils heeft besloten een campagne te voeren om mensen bewust te maken van hun rol in de maatschappij. Uit een Nipo-onderzoek in opdracht van de organisatie is gebleken dat Nederlanders zich het meest zorgen maken over de individualisering en het egoïsme in de maatschappij.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De enquête werd uitgevoerd onder ruim duizend Nederlanders van 18 jaar en ouder. Gevraagd naar de belangrijkste problemen in de hedendaagse samenleving, noemt 31 procent spontaan 'individualisme en egoïsme'. Ook 'geen respect' scoort hoog, met 15 procent. Aan de hand van de enquêteresultaten gaat het Leger des Heils vanaf 15 oktober een landelijke advertentiecampagne in tijdschriften en dagbladen voeren. Het is

voor het eerst dat de organisatie zo'n campagne voert. Met een tekst in een (vernieuwd) logo van het Leger des Heils worden mensen gewezen op hun eigen verantwoordelijkheid, onder meer met de oproepen: 'Geloof jij dat je tolerant bent?' en 'Geloof jij in eigen schuld, dikke bult?' Het Leger

heeft anderhalf miljoen gulden voor de campagne uitgetrokken (ANP).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie