Lidl helpt klant in rolstoel zodat ze eindelijk zélf boodschappen kan doen

Het meest opmerkelijke van bedrijven op social media, door The Best Social Media

Het leven is niet erg ingericht op mensen die een handicap hebben: stoepjes, randen, opstapjes maken boodschappen doen in een rolstoel geen makkie. Een Lidl-supermarkt in Bovenkarspel schoot een klant te hulp. En dat oogste veel lof op LinkedIn.

Supermarktmanager kreeg deze vraag van een vaste klant.

Lidl_LinkedIn_1

Mariska liet er geen gras over groeien.

Lidl_LinkedIn_2

Dus nu kan je ook een winkelwagen gebruiken bij Lidl in Bovenkarpsel als je een rolstoel nodig hebt.

Lidl_LinkedIn_3
Lidl_LinkedIn_4

Mensen zijn erg te spreken over de actie van Lidl.

Lidl_LinkedIn_5

Sommige mensen zijn zelfs van mening dat alle supermarkten deze wagentjes verplicht moeten hebben.

Lidl_LinkedIn_6

En daar zijn anderen het ook wel mee eens. Dus: wie volgt?

Lidl_LinkedIn_7

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Steve van Velzen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie