'Muziek wordt steeds belangrijker voor merken, maar komt nog altijd aan het eind'

Podcast Connect #018 met Sietze Rademaker, directeur Benelux & Frankrijk van Epidemic Sound.

Hoe komen contentmakers zoals YouTubers aan hun muziek? Waarom is muziek eigenlijk zo belangrijk bij online campagnes? En krijgen de makers / de artiesten dan ook wel wat ze toekomt? Dat zijn de onderwerpen die aan bod komen in deze podcast met Sietze Rademaker van  Epidemic Sound.

 

Advertentie

Gehoord in de uitzending

  •   De marketingafdeling is zich er steeds meer van bewust van hoe een merk hoort te klinken. Het probleem is dat geluid heel vaak aan het eind komt.
  • Instore muziek groeit hard. Dan heb je ook niet te maken met copyrightorganisaties.
  • Jongere vloggers weten vaak heel goed welke stijl ze aan muziek willen.
  • Er komen 250 nieuwe tracks per maand op ons platform.
  • Componisten weten bij ons vooraf precies wat zij verdienen.
  • Copyrighttrajecten zijn zowel voor componisten als tv-producenten lastig in te schatten en administratief veel te complex. Dat is ook de basis van Epidemic Sound.
  • De huidige auteurswetgeving komt uit 1994. Dat zegt genoeg.

Connecten met Sietze Rademaker

Stuur hem een invite op LinkedIn.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie