NS lanceert campagne met Foursquare en Places

Johnny Wonder ontwikkelde een social media campagne voor de NS: #ikcheckin. Het is de eerste keer dat NS location-based services als Foursquare en Facebook Places zo nadrukkelijk inzet tijdens een campagne

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Samengevat: studenten kunnen met hun smartphone inchecken op Facebook of Foursquare op een NS Station, verzinnen een handige tip of maken een mooie foto, en plaatsen die – voorzien van de hashtag - door op Facebook of Twitter. Daarmee maken ze kans op – onder andere – een weekend Parijs met de Thalys, boekenbonnen en OV-fietsabonnementen.

De campagne is een vervolg op een eerdere campagne van NS, waarin studenten geïnformeerd werden over de verplichting om voortaan in en uit te checken met hun OV-chipkaart.

In onderstaande video wordt de werking van de campagne nog eens uitgelegd.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie