Nuon wil beter klantcontact

Energiebedrijf Nuon zal dit jaar proberen het contact met zijn klanten te herstellen. In plaats van één advertentie te plaatsen voor miljoenen klanten, wil het bedrijf alle afnemers afzonderlijk een brief sturen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Onder meer door integratieproblemen met zeven verschillende IT-systemen worden klagende consumenten soms niet goed opgevangen, erkende topman T. Swelheim. Na lange wachttijden krijgen zij dikwijls een 'ongetrainde medewerker aan de lijn die niet kan helpen', aldus Swelheim. Volgens de topman hoort dit echter bij de overgang van een gesloten systeem naar een geliberaliseerde markt.

Financieel gaat het beter met energiebedrijf Nuon. De winst, voor bijzondere baten en lasten, groeide vorig jaar met 20% tot fl. 722 miljoen, terwijl de omzet 13 procent steeg tot bijna fl. 8,2 miljard. (bron: De Financiële Telegraaf)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie