Rebranding: welke stappen zet je?

Af en toe is een merk toe aan rebranding. Maar welke stappen zet je? Ontdek het tijdens deze online clinic op 26 november.

Een merk is nog volledig af. Af en toe is een merk toe aan rebranding. Maar wat als het moment daar is? Waar begin je? Welke stappen zet je? Hoe pak je het aan? Ontdek het tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School.

Datum: 26 november
Tijd: 14:00 - 15:30 uur 
Locatie: Live-stream

Dit kun je verwachten

Tijdens deze clinic nemen Niek Fransen en Arjan Kapteijns je mee in de bedrijfskundige en operationele kant van rebranding. De volgende onderwerpen komen onder andere aan bod:

  • De rol van branding in de business strategie
  • Redenen voor rebranding
  • De gouden regels van rebranding
  • Organisatie en implementatie

Voor wie is deze clinic interessant?

Staat er een mogelijke rebranding op de agenda of komt die er te staan? Dan is deze clinic interessant voor jou.

Over de sprekers

De sprekers zijn client partner Arjan Kapteijns MM RM en senior programma manager Niek Fransen van VIM Group. VIM Group is gespecialiseerd in de ondersteuning van organisaties bij de executie van complexe rebranding programma’s en de implementatie van state-of-the-art merk technologie. VIM Group begeleide in de afgelopen jaren meer dan 2000 nationale en internationale rebrandings voor organisaties zoals o.a. Vattenfall, Volkswagen, ING,Nouryon, Geldmaat en Renewi.

Gratis aanmelden

Het is niet meer mogelijk om je aan te melden. Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →